tinggalkan link anda.. tq :)

28 Januari 2012

Jika Aku Diizinkan

Assalamualaikum...mood nk berpuisi kembali..
jom hayati... (^_^)


Ya Rabb..
jika aku diizinkan olehMu..
ingin benar aku merasai detik itu..
saat ijab dan qabul bergema syahdu..
tanda dua hati suci telah bersatu..

Ya Rabb..
jika aku diizinkan olehmu..
aku ingin sekali melakar bintang indah bersamanya..
bersama seorang suami yang bisa menjadi pemimpin ke jalanMu..
agar dia tidak lelah melayani dan menyayangi diriku seadilnya..

Ya Rabb..
jika aku diizinkan olehMu..
sudah pasti aku ingin menjadi hamba yang sering mengingatiMu..
penyejuk mata kedua ibu bapaku..
zaujah solehah buat suamiku..
ummi hasanah buat anak-anakku..
insyaAllah..
jika semuanya dengan izinMu..

nukilan:: Siti Nasiha Abdul Razak :)

gambar hiasan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Surat cinta

kena tengok..